Camiñar Resolve - page 13

13
O tráfico amotor,
acougado
Os obstáculos físicos foron amellor
prevención dos danos que os
automóbiles poden facer ás persoas.
Estasmedidas físicas, dedeseño
urbano, reveláronse como asmáis
eficaces para impedir os excesos de
velocidade ea condución temeraria.
Os espazos urbanos foron concibíndose
segundo a súa función urbana.
Nos espazos peonís, o coche sóentra
paraprestar servizos imprescindibles a
residentes e empresas. Nas zonas de
coexistencia, as preferencias sondos
peóns, e namaior parte das rúas nas
que sepermitea circulación amotor, os
espazos para os coches limítanse ás
súas necesidades básicas, con carrís
reducidos eestacionamentos gratuítos
limitados a 15minutos.
Unhadas pezas urbanasmáis
características daPontevedra actual son
os pasos de peóns sobreelevados, que
obrigan a reducir a velocidade. Todos os
espazos de circulaciónde automóbiles
estándotados destes beneficiosos
salvavidas, unha das principais razóns
da drástica redución dos accidentes de
tráfico.
Estes lombos instaláronseatanas vías
que rodeano río, concibidas nos anos
80 como autoestradas urbanas, quena
actualidadenotan taménos beneficios
do tráficoacougado.
1...,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14,15,16,17,18,19,20
Powered by FlippingBook