Camiñar Resolve - page 16

16
A30 comomáximo
A instauración de30 km/h como velocidademáxima na zona urbana supuxo un salto normativo cualitativoenmateria de
seguridade viaria. Logo da generalización das barreiras físicas que reduciron as ameazas doautomóbil, dispúxose esta
medida que impide superar ese límite.
O automóbil convértese así nunhamáquina non agresiva e poucoameazante, integrándose de xeito harmónica co restodos
elementos que conviven no espazo público.
Se o peónnon se sente ameazado por un coche amenos de 30 km/h, omesmo ocorre coas bicis. Todaa cidade éun
inmenso carril bici. Estes carriis exclusivos son anecdóticos, xa que as bicis poden circular libremente por toda a cidade.
Adimensión dos espazos peonís permite unha convivenciaharmónica entre peóns, automóbiles e bicicletas.
Control eorganización
Aprevención, organizacióne vixilanciaexercidapola
Policía Local son instrumentos básicos da política de
mobilidade, tanto peonil comomotorizada.Acidade
éun organismo sempre vivo queesixe traballos de
planificación e coordinación entre os distintos
axentes que interveñen noespazo físico, polo que o
labor da policíaé imprescindible paraun resultado
global e rigoroso.
Estudar eadoptar solucións ante situacións
imprevistas, planificar operativos especiais derivados
deeventos ou obras son exemplos da dedicación
policial á políticademobilidade.
O control damobilidade na capital realízase a través
doCetra (Centro deTráfico), un sistema
monitorizadoe automático quepermiteadoptar
solucións instantáneas eorganizarmáis eficazmente
os fluxos de circulaciónde automóbiles na capital.
1...,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 17,18,19,20
Powered by FlippingBook