TEU Pontevedra - page 7

Cada r úa é ún i ca
Só os coches necesa r i os
MOBILIDADEALTERNATIVA
Pacif icación
do tráf ico
Todas as rúas non peonís
fóron ou están sendo
melloradas baixo a losofía
de calmado ou paci cación do
trá co.
Lombos salvavidas e
rotondas son os obstáculos
máis evidentes para fomentar
espazos máis seguros e
vivibles
, pero tamén hai
outros moi útiles: redución da
densidade de coches,
estreitamento dos carrís ou a
limitación legal da velocidade
máxima a 30 km/h.
As rúas teñen cada unha a
súa dimensión
(especialmente importante
é o ancho) e a súa
funcionalidade dentro do
conxunto da rede viaria.
Pode ser peonil, rodada, de
coexistencia, con
plataforma única, con
espazos segregados, etc.
Ademáis, inclúen servizos
urbanos imprescindíbeis
(alumeado, contentores,
papeleiras, bancos,
arborado, etc)
O deseño das rúas é o que determina o deseño da cidade.Tanto a
organización do espazo, os pavimentos e omobiliario, coma o correcto
acabado das obras son elementos que tamén in úen na calidade urbana.
Tiñamos que comprobar cantos coches eran
realmente necesarios para o correcto
funcionamento da cidade. O resultado foi que
moi poucos. O resto debían quedar fóra (nos
aparcadoiros gratuitos do borde) ou nutros
aparcadoiros.
a motor
Reducindo a 30 km/h a velocidademáxima e
calmando o trá co, aumentou a velocidade
media, xa que as calzadas estánmáis
desafogadas e sonmáis cómodas para as
necesidades dos vehículos.
1,2,3,4,5,6 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,...18
Powered by FlippingBook