Observatorio Urbano de Pontevedra

O b s e r v a t o r i o U r b a n o d e P o n t e v e d r a 2 0 2 1 E C O N O M Í A E E M P R E S A > T U R I S M O > D E M A N D A T U R Í S T I C A – C O N C E L L O D E P O N T E V E D R A 2 2 9 VISITANTES SEGUNDO MOTIVO DA VISITA E COÑECEMENTO PREVIO DA CIDADE  En base as enquisas dispoñibles, o principal motivo da visita á cidade de Pontevedra entre os visitantes enquisados é Cultural (88,73% do total). Non se dispón de información suficiente para saber se a alta taxa de resposta de motivo cultural ten algo que ver con pasar a un so punto de información no centro do casco histórico.  Un 97,16% dos visitantes que recibiu a cidade en 2020 non a coñecía previamente. Figura 179 Evolución do número de visitantes segundo motivo da súa visita 2018- 2020 e coñecemento previo da cidade, 2020 MOTIVO DA VISITA 2018 2019 2020 % Variación 2018/2020 VISITA FAMILIA/AMIGOS 1,62% 1,88% 1,83% 12,48% NATUREZA 2,68% 1,34% 4,69% 74,78% CULTURA 87,55% 82,84% 88,73% 1,35% CAMIÑO SANTIAGO 7,01% 5,70% 4,02% -42,71% MODELO DE CIDADE 0,04% 0,69% 0,03% -35,99% DEPORTES 0,69% 0,46% 0,28% -59,09% OUTROS 0,40% 7,10% 0,42% 6,69% COÑECEMENTO DA CIDADE 2018 2019 2020 % Variación 2018/2020 SI 2,01% 3,18% 2,84% 41,48% NO 97,99% 96,82% 97,16% -0,85% > Fonte: Elaboración propia a partir de Concellaría de Promoción Económica e Turismo do Concello de Pontevedra, Informes anuais de visitantes. (2018, 2019 e 2020).

RkJQdWJsaXNoZXIy MTEwNTI=