TEU Pontevedra - page 9

Apa r ca e cami ña
Segu r i dade v i a r i a
MOBILIDADEALTERNATIVA
As bicis,
integradas
Algunhas persoas
pregúntanse por que no
interior da cidade non hai
carril bici. Ao ter o trá co
calmado (cidade 30, lombos
salvavidas, etc) os coches
deixan de ser unha amenaza
para as bicis, co que poden
coexistir sen maior problema.
Un avanzado sistema de
convivencia en áreas rodadas
e peonís no que o condutor
de coches deber respectar ao
ciclista, e o ciclista debe
respectar ao peón, adaptarse
ao seu paso e incluso baixar
da bici cando hai moita
xente.
Quen merca un coche non merca o dereito a deixalo
na rúa, privatizando un espazo durante horas ou
días. Pontevedra ten un xenuino sistema de
estacionamentos no que se contemplan espazos
gratuítos para realizar pequenas xestións,
aparcadoiros gratuítos de borde urbano e
aparcadoiros rotatorios de pago por toda a cidade.
Ademáis, desbotouse o sistema de ORA.
Tiñamos que comprobar cantos coches eran
realmente necesarios para o correcto funcionamento
da cidade.
O resultado foi que moi poucos. O resto debían
quedar fóra (nos aparcadoiros gratuitos do borde)
ou nutros aparcadoiros.
ENCALZADA
COCHE RESPECTACICLISTA
ENÁREAPEONIL
CICLISTARESPECTA PEÓN
1,2,3,4,5,6,7,8 10,11,12,13,14,15,16,17,18
Powered by FlippingBook